سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۲۴۱ مددجو از آموزش خانواده

۲۴۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رامسر از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:آموزش رفتار‌های معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها در جهت اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعاتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۱ مددجو در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کرده اند، افزود: ارائه این دوره‌های آموزشی از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:دوره‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی، سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آنان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده توسط کمیته امداد برگزار می‌شود.

سرایی با اشاره به اینکه یکی از راهکار‌های اساسی این نهاد برای توانمندی خانواده‌ها ارائه آموزش‌های فردی و گروهی به مددجویان است، افزود: کارگاه‌هایی با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت را از هر لحاظ ارتقاء بخشد.

وی گفت: مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در این دوره‌های آموزشی به مددجویان ارائه شد.
انتهای پیام/آ

۲۴۱ مددجو از آموزش خانواده بهره‌مند شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.