سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون شکایات انتخاباتی:

نتایج انتخابات پارلمانی پس از رسیدگی به شکایت ها تغییرات چشمگیری می کند

دبیر کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان تاکید کرد که پس از رسیدگی به شکایت های انتخاباتی، لیست نامزدهای پیشتاز تغییر زیادی خواهد کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «علیرضا روحانی»، دبیر کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان تاکید کرد که پس از رسیدگی به شکایت های انتخاباتی، لیست نامزدهای پیشتاز تغییر زیادی خواهد کرد.

وی بیان داشت: تقریبا در تمام ولایت هایی که نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی اعلام شده، نسبت به نتیجه انتخابات شکایت صورت گرفته است و بسیاری از نامزدها به نتایج ابتدایی اعلام شده معترض هستند.

دبیر کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان افزود: پس از بررسی و رسیدگی به شکایات، نتیجه انتخابات ممکن است با تغییرات چشمگیری مواجه شود و میزان آرای باطله و صحیح تغییرات فاحشی خواهد کرد که بر نتایج انتخابات و بازنده و برنده شدن نامزدها تاثیر مستقیم خواهد داشت.

گفتنی است که کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان تاکنون نتایج ابتدایی انتخابات در 18 ولایت این کشور را اعلام کرده است. در روزهای اخیر، شکایت های زیادی از سوی نامزدهای انتخاباتی در این ولایت ها به ثبت رسیده است.

قابل ذکر است که نتیجه نهایی انتخابات پارلمانی افغانستان پس از بررسی شکایت ها توسط کمیسیون شکایت های انتخاباتی اعلام می گردد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.