سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری افتتاحیه چهل و هشتمین دوره معارف جنگ در کرمان

افتتاحیه چهل و هشتمین دوره معارف جنگ با حضور مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری استان کرمان در مرکز آموزش ۰۵ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، افتتاحیه معارف جنگ سربازان مشمول لیسانس، فوق لیسانس و دکتری با حضور مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری استان کرمان در مرکز آموزش ۰۵ برگزار شد.

سرهنگ شکر الله خسروی فرمانده مرکز آموزش ۰۵ در خصوص فعالیت‌های مرکز آموزش ۰۵ گفت'' این مرکز در کنار آموزش سربازان در دوران دفاع مقدس آموزش بسیج مردمی را نیز برعهده داشت واکنون نیز در کنار آموزش رزم مقدماتی، با همکاری سازمان فنی و حرفه ایی'' مهارت‌هایی همچون برق کشی ساختمان، برق خودرو و... به سربازان آموزش داده می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که دستاورد‌های دوران جنگ '' یک گنج گرانبهایی است و باید از آن‌ها بهره برد از اساتید برجسته معارف جنگ قدردانی کرد.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری استان کرمان بهانه عراق در جنگ با ایران را اختلافات مرزی بر سر اروند، اعطای خودمختاری به عشایر کرد، بلوچ و عرب و همچنین خروج نیرو‌های ایران از جزایر سه گانه (ابوموسی، تنب بزرگ وکوچک) قلمداد کرد و گفت''جمهوری اسلامی ایران ۲ ساعت پس از شروع جنگ با حدود ۴۰ فروند جنگنده به حمله عراق پاسخ داد.

همایی چهره جدید دشمن را امروز در پوشش فضای مجازی دانست و افزود'' هدف اصلی دشمن'' امروز بنیاد خانواده می‌باشد که با داشتن بصیرت میتوان جواب دندانشکنی به دشمن داد.

انتهای پیام/ی

چهره جدید دشمن امروز در پوشش فضای مجازی است

برچسب ها: استانداری ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.