وی با بیان اینکه هدف در این بخش، دادن الگو به بچه هاست گفت: آن چیزی که به عنوان تجربه ادبی است، به عنوان تجربه زندگی اعضا در می آید.
شایگان بیان کرد: بچه ها با کانال های حسی خود بیشتر می توانند تجربه کنند و هرچه بیشتر بستر برای بچه ها آماده می شود، تجربه ادبی آنها بیشتر است.
وی با بیان اینکه تجربه های زندگی را در تجربه ادبی برای اعضا گسترش می دهیم گفت: فایده ای ندارد که بچه ها نوشتن بلد باشند اما کتاب نخوانند.
شایگان بیان کرد:مربی مانند بهار است که زمینه ساز شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است.توجه دادن بچه ها به اتفاقات اطراف زندگی یکی از وظایف مربیان ادبی است.
انتهای پیام/ز