سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم خراسان رضوی بیش از ۱۴ میلیارد تومان صدقه به کمیته امداد پرداخت کردند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مردم کمیته امداد خراسان رضوی در هفت ماهه امسال بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان صدقات خود را به کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سلمان دانشور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه پرداخت صدقات به این نهاد در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از هفت درصد رشد برخوردار بود گفت: میزان صدقات پرداخت شده به این نهاد در هفت ماهه امسال بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان است در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان بود.

وی تصریح کرد: وجوه صدقات جمع آوری شده شامل بیش از هفت میلیارد و ۴۸۸ میلیون تومان از صندوق‌های کوچک، چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان از صندوق‌های بزرگ، یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری و مابقی به صورت نقدی به دفاتر کمیته امداد پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: فیروزه، اداره رضویه و اداره ۴ مشهد به ترتیب بیشترین میزان افزایش جذب صدقات را در هفت ماهه امسال به خود اختصاص داده اند.

دانشور نفوذ صندوق‌های صدقات کوچک را در استان ۲۷ درصد دانست و ادامه داد: اکنون در خراسان رضوی ۱۵ هزار و ۶۵۸ صندوق بزرگ و ۵۲۱ هزار و ۶۲۲ صندوق کوچک نصب و جانمایی شده است.

انتهای پیام//آ. ح


رشد ۷ درصدی صدقات مردم خراسان رضوی

برچسب ها: کمیته امداد ، صدقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.