سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راهداری استان همدان؛

رفع نقاط حادثه خیز از مهمترین وظائف راهداری است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان رفع نقاط حادثه خیز را از مهمترین وظائف این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر رفع نقاط حادثه خیز به منظور جلوگیری از تصادفات منجر به فوت و جرح، اظهار داشت: در بررسی های انجام شده ناشی از تصادفات، ابعاد مختلفی قابل بررسی بوده که در این بین سهم راهداری و جاده هم تعریف شده است.

وی با بیان اینکه باید سعی شود مکاتبات برای اعلام نقاط ضعف جاده ای برای فرمانداری ها ارسال شود، یادآور شد: اعلام موارد ضعف و لازم به اصلاح در جاده ها به مقامات استانی دلیلی بر افزایش اعتبارات خواهد بود.

پرورشی خرم ادامه داد: تمامی عملکرد راهداری در بحث رفع نقاط حادثه خیز منوط به اعطای اعتبارات است.

وی اضافه کرد: قطعا مشکلاتی در محورها وجود دارد و با توجه به اینکه دستگاه های اجرایی با توجه به توان مالی و اعتباری محدودیت های اجرایی دارند ولیکن در مقوله رفع نقاط حادثه خیز توجه و تلاش ویژه را می طلبد.

پرورشی خرم یادآور شد: مدیران شهرستانی باید ضمن هماهنگی با پیمانکاران نسبت به اجرای امور راهداری اقدام عاجل داشته باشند تا از اعتبارات تخصیصی به موقع استفاده شود.

معاون راهداری همدان ابراز داشت: عقد قراردادهای به موقع موجب صرف هزینه در امور، اصلاح ضعف های جاده و رفع مشکلاتی که منجر به تصادفات جاده ای می شود، خواهد بود.

این مسئول در ادامه به موضوع راهداری زمستانی اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از نیروی انسانی و فصلی از موضوعات قابل توجه در راهداری زمستانی است.

حمید پرورشی خرم بیان داشت: وجود روشنایی، گاردریل و تعدیل شیب شیروانی به ویژه نیوجرسی حساسیت زیادی در ایمنی راه ها دارد و در صورت وجود نقص در موارد فوق حتما با مسئولان استانی مکاتبه شود.

انتهای پیام/ د 

نگاه جدی به رفع نقاط حادثه خیز، مهمترین وظیفه راهداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.