سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام مقام نخست کشوری رشد شاخص های ارزیابی را به خود اختصاص داد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام گفت: در گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی سراسر کشوراستان ایلام مقام نخست کشوری رشد شاخص های ارزیابی را به خود اختصاص داد.

حامد رجبی زاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: ایلام مقام نخست کشوری رشد شاخص های ارزیابی را به خود اختصاص داد .

رجبی زاده افزود:در این گردهمایی فرهنگیان پر تلاش استان با همه کاستی ها، جهادگونه در جای جای استان در حال خدمت هستند و دستگاه اطلاع رسانی در جهت نمایاندن ظرفیت های دیده نشده استان تمام توان خود را بکار خواهد بست.

 وی ادامه داد: در این مدت با همکاری تیم رسانه ای در تلاش بودیم که عدالت اطلاعاتی را رعایت کنیم و چتر خبری خود را در تمام سطوح گسترش دهیم تا فعالیتی از نظرها پنهان نماند و دلگرمی از جهت انعکاس خلاقیت و فعالیت ها در میان معلمان و دانش آموزان بیشتر شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام گفت: ایلام در زمان جنگ لطمات فراوانی دیده است اما این رویداد تلخ به ما یاد داد که می توانیم با امکانات حداقل کارهای بزرگی انجام دهیم.

انتهای پیام/با

کسب مقام نخست رشد شاخص های ارزیابی سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.