سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان:

سمنان آماده میزبانی از بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز است

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۵۳۶ اثر به دبیرخانه اجلاسیه سراسری نماز ارسال شد، گفت: سمنان آماده میزبانی از بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان ضمن بیان اینکه سمنان آماده میزبانی از بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز است، ابراز داشت: این اجلاسیه ۱۴ آذرماه امسال با قرائت پیام مقام معظم رهبری و حضور رئیس جمهور در دانشگاه سمنان آغاز به کار خواهد کرد که تاکنون بالغ‌بر یک هزار و ۵۳۶ اثر به دبیرخانه آن ارسال‌شده است.

وی بابیان اینکه محورهای اجلاسیه سراسری نماز شامل اجرا، اقامه، شیوه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و غیره در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگ‌سال است، اضافه کرد: زن‌ها با ۸۲۵ اثر بیشترین کرسی این اجلاسیه را به خود اختصاص دادند و ۷۱۱ مرد نیز آثار خود را برای شرکت در این اجلاسیه ارسال کردند.

هدف اجلاسیه تجلیل از فعالان نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان اینکه مقامات لشکری و کشوری هم در کنار وزرای دولت در این اجلاسیه یک‌روزه شرکت خواهند داشت، بیان کرد: حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در این اجلاسیه سخنرانی می‌کند و برای ترویج نماز نیز کارگاه‌های آموزشی برای طلاب، روحانیان، دانشجویان و دانش آموزان برنامه‌ریزی‌شده است.

شمس‌الدین بابیان اینکه یک هزار اثر به مرحله داوری اجلاسیه سراسری نماز راه‌یافته است، تصریح کرد: از میان این آثار ۶۶ اثر به عنوان برگزیده معرفی خواهد شد که در حقیقت هدف برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز تجلیل از فعالان نماز است.

وی بابیان اینکه ۲۳۱ دانش‌آموز و یک هزار و ۱۴۶نفر بزرگ‌سال آثار خود را برای این اجلاسیه ارسال کردند، اضافه کرد: اجرای این اجلاسیه یک ماه قبل کلید خورد و برنامه‌ریزی‌ها طبق روال در حال انجام است که خوشبختانه شاهد استقبال خوب دانشجویان به ویژه در بحث کارگاهی این اجلاسیه هستیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان افراد با مدارک تحصیلی بالا در این اجلاسیه بیشترین شرکت‌کنندگان هستند، اضافه کرد: ۴۲۶ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، ۵۶۹ نفر با مدرک کارشناسی و ۵۴ نفر با مدرک کاردانی آثار خود را به این اجلاسیه ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.