سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان ادوات کشاورزی 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند 2نفره سرقت ادوات کشاورزی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت ادوات کشاورزی در محله قزانچی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شد که سرقت ها توسط 2 نفر انجام می شود که در نهایت با تلاش ماموران پلیس هردوی ان ها در حین سرقت مشاهده و پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر شدند.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به 12 فقره سرقت شامل 7 فقره سرقت از مزارع و باغات و 5 فقره سرقت ادوات کشاورزی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: از ان جایی که متهمان سابقه دار بوده و احتمال وقوع سرقت های بیشتری از سوی آن ها می رود، تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی در پایان برخورد با سارقان و تلاش برای پیشگیری از وقوع سرقت و کشف سریع آن ها از اولویت های پلیس به شمار می رود.

 

 

انهدام باند سارقان احشام/کشف ۱۹ فقره سرقت 

 
 


رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان احشام و کشف ۱۹ فقره سرقت در این خصوص خبر داد.  

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع ماموران مبنی بر اینکه اشخاصی با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و با تشکیل باندی ۴ نفره در سطح استان به صورت شبانه اقدام به سرقت احشام می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که متهمان به خاطر مرتکب شدن جرم‌های دیگری در زندان به سر می‌برند که با هماهنگی مقام قضائی، این افراد در اختیار کار آگاهان دایره عملیات ویژه  قرار گرفتند.

سرهنگ امیری خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های ابتدایی، متهمان منکر ارتکاب هر گونه سرقتی شدند، اما در ادامه و گسترش دامنه تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ۱۹ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در ادامه تحقیقات اعتراف کردند که احشام سرقت شده را به شخصی در یکی از شهرستان‌های توابع کرمانشاه فروخته اند، از این رو دستگیری وی نیز در دستور کار قرار گرفت و فرد مالخر اعتراف کرد که گوسفندان سرقتی را از سارقان دستگیر شده خریداری وبه فروش رسانده است.

وی همچنین از بازسازی محل‌های سرقت و شناسایی مالباختگان خبر داد و گفت: همگی ان‌ها از سارقان اعلام شکایت کردند.
سرهنگ امیری در پایان از معرفی مجدد سارقان به زندان و ادامه یافتن تحقیقات در این خصوص خبر داد.
 


 انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.