سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی عامل اصلی مقاومت و بیداری اسلامی درمنطقه

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سال گذشته با ایستادگی و مقاومت عامل اصلی بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه امروز در ایران اسلامی بن بستی وجود ندارد، اظهارداشت: کشوراکنون دچار خود تحریمی شده، ولی نباید در برابر دشمنان کوتاه آمد ملت باید موقعیت کنونی را درک و به توان داخلی خود اعتماد داشته باشند.

وی افزود: دیگری زمانی نیست که آمریکا برای ما تصمیم بگیرد و سرنوشت کشور ما را رقم بزند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز صاحبنظران آمریکایی خودشان ادعا دارند که انقلاب ثابت کرده امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

گودرزی اضافه کرد: عزت و اقتدار مسلمانان جهان امروز آمریکا را به افول و فروپاشی نزدیک کرده است.

وی ادامه داد: دولتمردان آمریکا بار‌ها از ملت ایران سیلی خورده اند و همه باید بدانیم که سازش با آمریکا مشکلات را کم نخواهد کرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به پیشرفت‌های موشکی ایران اذعان دارند و این عظمت انقلاب اسلامی و ملت را می‌رساند.

گودرزی افزود: آمربکا با یک برنامه ریزی دقیق برجام را پاره و از آن خارج شد و اروپا پای این توافقنامه می‌ایستد تا جلوی پیشرفت هسته‌ای ملت ایران را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با هدف جلوگیری ازنفوذ منطقه‌ای ایران از برجام شد اظهارداشـت: هزینه چالش با آمریکا زیاد، ولی هزینه سازش با دولتمردان این کشور بیشتر خواهد بود.

نماینده مردم بروجرد تاکید کرد: تجربه ثابت کرده که کشورهابی که با آمریکا سازش کرده نابود شدند و هزینه‌های گزافی برای این مهم پرداخت کرده اند.

گودرزی اضافه کرد: امروز باید با پدیده قاچاق کالا و ارز در کشور به صورت قاطع و آنی برخورد شود.

وی با اشاره به روز مجلس گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید شجاع و آزاده باشد و مردم نیز باید در انتخاب خود دقت کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس در راس همه امور است و منتخب مردم نیز باید مواضع خود را در مورد مسائل مهم کشور صریح و روشن بیان کند.

گودرزی ادامه داد: دولت در خط مقدم خدمت رسانی به ملت است و همه باید به مسئولان و دولتمردان در این راستا کمک کنیم.

وی افزود: نمایندگان مجلس با استیضاح وزیران که از وظایف مهم نمایندگان است به دولت در خدمت رسانی کمک می‌کنند و هیچ وقت جنبه سیاسی و جناحی ندارد.

انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی عامل اصلی مقاومت و بیداری اسلامی درمنطقه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.