سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد خطاب به رئیس جمهور آمریکا:

اگر شما ایران را تروریست می‌دانید پس خودتان چه هستید؟

امام جمعه یزد گفت: اخیرا رئیس جمهور آمریکایی اعلام کرده که ایران تروریست است، این حرف واقعا خنده‌دار است چرا که آمریکا در طول حیات ۲۵۰ ساله اش، ۹۳ درصد کل زندگی‌اش را در جنگ بوده است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیت الله ناصری در خطبه های امروز نماز جمعه شهر یزد با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی از تلاش ها و خدمات این نیرو قدردانی کرد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه نیروی دریایی ایران جزو نیروهای مقتدر دریایی دنیاست وگفت: امنیت و اقتدار و آرامش مرزهای آبی به پشتوانه بیداری و هوشیاری و اقتدار نیروی دریایی است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا، ایران را تروریست خوانده است گفت : آمریکایی ها 93 درصد از حیات 250 ساله خود را در جنگ به سر برده اند و در هفده سال اخیر بیش از پانصد هزار نفر را قربانی سیاست های خود کرده اند.

امام جمعه یزد با تشریح جنایات آمریکا و عوامل منطقه ای در عراق و سوریه گفت : آمریکا در حالی ایران را تروریست میخواند که ایران همواره حامی و مدافع ملتهای مظلوم بوده و هست.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تربیت صحیح و اسلامی دانش آموزان اشاره کرد و گفت : آموزش و هویت بخشی دانش آموزان باید بر اساس دین و تعالیم اسلامی باشد.

امام جمعه یزد با انتقاد از اینکه در حال حاضر برای جایگزینی مدیران باید به دنبال مدیران کاربلد و جوان باشیم و کمتر یافت می شوند افزود : تربیت و آموزش باید در راستای پرورش مدیران کاربلد و مدبر در آینده باشد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.