سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فینالیست های المپیاد استعدادهای تنیس کشور در کرمان مشخص شدند

به دنبال برگزاری المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور در کرمان، سامان رضائیان و پارسا افسری در رده ی زیر 14 سال و البرز پسندیده و امیرحسین نبی لو در رده ی زیر 12 سال به مرحله فینال این رقابت ها راه یافتند.

عباس ایرانمنش، نایب رییس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور، ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال، با حضور 23 تیم از 22 استان کشور از 5 آذر جاری در باشگاه تنیس اقبال کرمان آغاز شده است و تا فردا جمعه 9 آذر ادامه دارد.

وی افزود: در پایان روز چهارم این رقابت ها، در رده ی زیر 14 سال، سامان رضائیان و پارسا افسری از استان فارس فینالیست شدند.

ایرانمنش تصریح کرد: در رده ی زیر 12 سال نیز البرز پسندیده از تهران و امیرحسین نبی لو از آذربایجان غربی به مرحله ی فینال رقابت ها راه پیدا کردند.

وی یادآور شد: تاکنون در رده ی زیر 14 سال، امیررضا آرمیون از آذربایجان غربی و آریو جوادی از استان تهران به مقام سوم مشترک دست یافته اند.

ایرانمنش افزود: در رده ی زیر 12 سال نیز، ایمان ابراهیمی راد از خراسان رضوی و محمدپاشا امیری از استان کرمان به طور مشترک سوم شدند.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه ی این رقابت ها، ساعت 13 فردا جمعه 9 آذر جاری با حضور مسئولان در باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار می شود.

یادآور می شود: شکیبا پورتقی مدیریت مسابقات، فرشاد صفتی مسئولیت فنی و امین مهدویان، داور نشان سفید کشورمان سرداوری رقابت ها را عهده دار است.

انتهای پیام/ب

المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.