سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردان: هواداران استقلال از حرکتم خوششان نیامد/ برای فوتبال بازی کردن به زمین آمدیم

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هواداران استقلال از برخورد معمولی من با بازیکن خود خوششان نیامد و مرا هو کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب گردان درباره هو شدن خود از سوی هواداران استقلال در جریان نیمه دوم دیدار این تیم مقابل صنعت نفت بیان کرد: با بازیکن استقلال برخورد عمدی نداشتم و آن برخورد یک اتفاق معمولی در فوتبال بود. با این وجود هواداران استقلال از این حرکت خوششان نیامد و مرا هو کردند.

او درباره شکست ۳ بر صفر تیمش از استقلال گفت: صنعت نفت به شرایط فوتبال باخت و شاید این شرایط برای هر تیمی پیش بیاید. برای فوتبال بازی کردن و کسب نتیجه به تهران آمده بودیم و اگر می خواستیم به مساوی فکر کنیم مقابل دروازه خودمان جمع می شدیم و به حریف موقعیت گل نمی دادیم. فوتبال خوبی بازی کردیم و باختیم اما برای آینده صنعت نفت باید از این شکست درس بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره ارزیابی اش از وضعیت این تیم در آینده اظهار داشت: تیم خیلی خوبی داریم و همین که جرأت فوتبال بازی کردن داریم نشان می دهد تیم خوبی هستیم. در بازی با استقلال دومین شکست فصل خود را متحمل شدیم که البته روز بدی هم داشتیم.


بيشتر بخوانيد:

غفوری: بازی کردن در دفاع راست را بیشتر دوست دارم

استقلال تهران ۳ - صنعت نفت آبادان صفر / هتریک شاگردان شفر در ورزشگاه آزادی + فیلم

تيموری: در نيم فصل دوم برای قهرمانی بازی خواهيم كرد


انتهای پیام/

اظهارات شهاب گردان پس از بازی استقلال- صنعت نفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.