سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره توجیهی «حمایت روانی و اجتماعی در بلایا» در اردبیل برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری دوره توجیهی «حمایت روانی و اجتماعی در بلایا» در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید جوادزاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل ظهر ۸ آذرماه با اعلام این خبر افزود: این دوره به منظور آماده سازی اعضای تیم سحر جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در این دوره، ضمن توانمندسازی اعضای تیم سحر در ارائه خدمات امدادی، بشردوستانه، حمایت روانی و اجتماعی در بلایا به همکاران، انتقال تجربه توسط اعضای مشارکت کننده در زلزله سال قبل کرمانشاه به اعضای جدید تیم سحر انجام شد.

جوادزاده ادامه داد: هدف از این دوره توانمندسازی اعضای تیم سحر در راستای حمایت روانی و اجتماعی در بلایا و انتقال تجربیات آموزشی اعضای مشارکت کننده در حوادث به اعضای جدید تیم سحر و سازماندهی اعضای تیم سحر و توجیه وظایف سرتیم ها و سرگروه ها بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه دنبال به روز کردن اطلاعات اعضای تیم های مختلف هستیم، تصریح کرد: این دوره ها برای تیم های مختلف در طول سال انجام می شود.

جوادزاده با بیان اینکه تجارب، گران به دست می آید، اظهار کرد: این دوره ها سبب می شود که اعضای تیم ها از تجارب افراد مجرب بدون تجربه کردن آن شرایط بهره مند شوند.

انتهای پیام/ع

دوره توجیهی حمایت روانی و اجتماعی در بلایا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.