سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش رایگان بیماران روستای پل نو خرمشهر

رییس مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر گفت: گروه جهادی خرمشهر بیماران روستای پل نو را رایگان پذیرش کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،یداله مصدر رییس مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر گفت: گروه جهادی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک ، ماما ، کارشناس تغذیه ، کارشناس سلامت روان ، مراقب سلامت مرد و بهورز، به مناسبت هفته بسیج در روستای پل نو خرمشهر مستقر و به بیماران این روستا خدمات رایگان ارایه داد.

وی افزود: در این روستا امروز معاینات همه گروه های سنی از جمله کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، میانسالان ، سالمندان و مادران باردار و شیرده توسط گروه جهادی انجام شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر گفت: این روستا با وجود داشتن خانه بهداشت و نزدیک بودن به مرکز جامع سلامت امام حسین(ع)، با جمعیتی حدود 2 هزار نفر به مراقبت های بهداشتی و درمانی بیشتری نیاز دارد.

مصدر افزود: امروز از بین کل جمعیت روستا تعداد ٢٥٥ نفر مراجعه شد و از انواع خدمات شامل دندانپزشکی، پزشک عمومی، مشاوره تغذیه و روانشناسی و دریافت دارو به رایگان بهره مند شدند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر با بیان اینکه ارایه خدمات رایگان به روستاهای محروم در اولویت کاری گروه جهادی قرار دارد گفت: بنا داریم روستاهایی که دسترسی آنها از مراکز درمانی و خانه های بهداشتی کمتر است و به خدمات درمانی نیاز دارند در اولویت کار بعدی مرکز بهداشت خرمشهر قرار گیرند.

مصدر افزود: این گروه جهادی با همکاری بسیج شبکه بهداشت و درمان، واحد بهداشت خانواده و مدارس ستاد مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر در محل روستای پل نو خرمشهر مستقر و ضمن ارایه خدمات درمانی، بیمارانی را که پس از تشخیص بیماری نیاز به درمان تخصصی دارند، به بیمارستان ولیعصر(عج) ارجاع می دهند.

انتهای پیام / د

پذیرش رایگان بیماران در خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.