سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت از اقتصاد هم مهم‌تر است

استاندار کرمان در همایش فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان با قدردانی از زحمات شایسته پلیس گفت: نظم و امنیت از اقتصاد هم مهم‌تر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان در گردهمایی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گفت: هر اتفاقی در جامعه در سایه امنیت میسر می شود و امنیت از اقتصاد هم برای مردم مهم‌تر است.

وی افزود: در روایات متعدد و در فرهنگ اسلامی نیز اشاره شده که بدترین شهر‌ها شهری است که امنیت نداشته باشد.

فدایی پیشرفت و توسعه هر شهری را در سایه امنیت دانست و تصریح کرد: کرمان استان پهناوری است، ولی تجهیزات و ابزار کار مناسب نیست و به صبر، درایت و تدبیر نیاز دارد تا مسئولیت‌ها به خوبی انجام شود.

استاندار کرمان گفت: همه ما اهمیت، سختی و محدودیت‌های کاری پلیس را می‌دانیم و به آن توجه ویژه‌ای داریم.

وی همچنین تصریح کرد: پلیس باید سنجیده، مقتدارانه و با درایت عمل کند چراکه این انتظاری است که جامعه و دولت از نیروی انتظامی دارد و ماهم وظیفه خود می‌دانیم که از نیروی انتظامی حمایت کنیم.

فدایی در ادامه با بیان اینکه وظیفه پلیس اجرای قانون است، گفت: برخی افراد از جمله مجرمین و متخلفین اجرای قانون را دوست ندارند، ولی پلیس باید قاطعانه در برابر بی نظمی‌ها و متخلفین رفتار کند.

وی افزود: امنیت جامعه با امنیتی کردن جامعه و پلیس خوب با جامعه‌ای کردن پلیس تفاوت دارد و ما به دنبال پلیس خوب هستیم.

استاندارکرمان همچنین از افزایش۱۱۰دوربین پایش تصویری تاپایان سال خبرداد و اظهار داشت: برخی از اختیارات در سطح استانی و برخی در سطح ملی بایستی حل و رسیدگی شود.
انتهای پیام/ی

افزایش۱۱۰دوربین پایش تصویری تاپایان سال در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.