سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش نرخ بیکاری در شهر اقتصاد مقاومتی

فرماندار قلعه گنج گفت: در سایه امنیت در شهرستان قلعه گنج (شهر اقتصاد مقاومتی )نرخ بیکاری تا امروز از ۲۷ درصد به ۷ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امروز مسئولان استان کهکیلویه و بویراحمد متشکل از استاندار، معاونان، مدیران کل و مسولان اداری شهرستان لنده در این استان برای بازدید و الگو برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی وارد شهرستان قلعه گنج شدند.

فرماندار قلعه گنج ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، طرح‌های اجرا شده توسط دولت و بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج را تشریح کرد و گفت: امروزه مردم شهرستان قلعه گنج به لطف توانمندی‌هایی که به فعل تبدیل شده شکر گزار هستند و با همت و تلاش سعی در عمران و آبادانی شهرستان می‌کنند.

ناوکی به  امنیت پایدار در منطقه اشاره کرد و گفت: در سایه این امنیت در شهرستان قلعه گنج نرخ بیکاری تا امروز از ۲۷ درصد به ۷ درصد رسیده است.

فرماندار شهرستان قلعه گنج افزود: ما در شهرستان قلعه گنج به دور از حاشیه پردازی با مشارکت معین اقتصادی بنیاد مستضعفان و مردم و دولت سعی کردیم مشکلات و نقاط قوت و ضعف‌های خود را بررسی، و برای آن‌ها چاره جویی کنیم.

 احمدی استاندار کهکیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در قلعه گنج خطاب به مدیران خود گفت: ما جهت برگزاری یک تور سیاحتی به اینجا نیامده ایم بلکه قرار است طرح‌هایی که در این شهرستان اجرا شده را مو به مو مورد برسی قرار داده و از بهترین طرح‌های اجرا شده و موفق نمونه برداری کنیم.

استاندار کهکیلویه و بویراحمد ضمن معرفی شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده یک منطقه کاملا کوهستانی است که ظرف مدت یک‌هفته ۲۰۰ میلیمتر بارندگی داشته است ،امیدواریم با رایزنی و الگو برداری از طرح‌های قلعه گنج ما بتوانیم یک شهرستان آباد دیگری مثل قلعه گنج را در کشور شاهد باشیم.

وی در پایان بازدید گفت:خدا رو شکر شهرستان قلعه گنج با توجه به عمق محرومیت شدید به کمک دولت و بنیاد مستضعفان کشور و با پشتکار خودشان گام‌های مثبتی در زمینه توسعه برداشته اند و این نمونه اقتصاد مقاومتی است.

احمدی گفت: به اتفاق تیم اداری استان و شهرستان لنده که بعد از قلعه گنج دومین شهرستان پایلوت اقتصادی کشور میباشد، به این شهرستان سفرکردیم تا از نزدیک روند توسعه را بررسی کنیم.

وی ضمن تبریک به دولتمردان استان کرمان و تیم بنیاد مستضعفان کشور در قلعه گنج گفت: چیزی که در شهرستان قلعه گنج مشاهده شد مشارکت و جدیت مردم در کنار مسئولین بود که توجه مارا به خودش جلب کرد.

هیات اداری استان کهکیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از مجتمع بز شیری مورسیا، کارخانه شیر پاک، کارخانه آهک و چندین طرح گلخانه و طرح توان افزایی روستایی در روستای گلدشت عصر امروز قلعه گنج را به مقصد استان خود ترک کردند.

انتهای پیام/ی

بازدید هیات اداری و استاندار کهکیلویه و بویراحمد  از قلعه گنج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.