سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دورهمی کتابداران در کتابخانه های عمومی اهواز

رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز از برگزاری دورهمی کتابداران در این کتابخانه خبر داد.

حسین صفری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دورهمی کتابداران شامگاه گذشته به میزبانی اداره کتابخانه های اهواز و در فضای کاملا صمیمانه با حضور پرفسور بیگدلی، عضو هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران، حسن زاده، عضو هئیت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران، دکتر فرج پهلو،  دکترکوهی رستمی، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان، پرسنل نهاد کتابخانه ها و دانشجویان این رشته برگزار شد.

وی بیان داشت: در ابتدای جلسه، حسن زاده خاطراتی از زمان پذیرش خود در این رشته تا تغییر عنوان رشته بیان و مستنداتی که در زمینه تغییر رشته جمع آوری کرده بود و زیرشاخه های رشته کتابداری که بسیار گسترده شده و ملزم به تغییرنام شد را عنوان کرد.

صفری تصریح کرد: دانشجویان در این دورهمی از دغدغه های که در زمان تحصیل و در مواجه با اشخاصی که اطلاعی از این رشته و کارایی آن ندارند خاطراتی را تعریف کردند و سوالاتی در این خصوص که چرا با وجود اینکه نام رشته تغییر کرده ولی هنوز به شخصی که متصدی کتابخانه است کتابدار گفته می شود؟ مطرح کردند.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز از خاطرات 10 ساله کاری خود مطالبی را برای جمع حاضر تعریف کرد و خواستار تداوم اینگونه جلسات دورهمی در این اداره شد.

بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.