سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال ۶۴ بیمار قلبی به بیمارستان‌های بابل

ماموران اورژانس ۱۱۵ بابل ۶۴ بیمار قلبی را به بیمارستان‌های بابل منتقل کردند.

لعلی رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بابل بوده ماموریت‌های قلبی با ۶۴ مورد و ماموریت تنفسی با ۴۷ مورد و ماموریت مسمومیت با ۴۳ مورد بوده است.

وی افزود: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود به غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار و پوشش پزشکی در مسابقات ورزشی، همایش ها، جشنواره‌ها و اردو‌های آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی و در آبان ماه امسال کلا ۱۸۶۲ ماموریت انجام داده است.

لعلی گفت: ۸۵۷ ماموریت شهری، ۹۸۸ ماموریت جاده‌ای و  ۱۷ ماموریت بین مراکز بوده است.

وی افزود: زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان درآبان ماه شهری ۷ دقیقه و میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان جاده‌ای ۸ دقیقه بود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: در آبان ماه امسال سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل ۴۶۸ ماموریت تصادف انجام داده است که از این تعداد تصادف  که ۱۵۴ تصادفی شهری بود و ۳۱۴ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

لعلی افزود: همچنین از این تعداد کل ماموریت ۸۳۸ بیمار یا مصدومان را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

وی گفت: در مهرماه ۱۳۹۷ کلا ۹۰۰۲ تماس با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گرفته شد که ۷۴۴۸ مورد منجر به اعزام آمبولانس شد و۸۴۰ مورد هم مزاحمت بوده و ۱۰۲مورد هم مشاوره بوده است.

انتهای پیام/ م

خدمات رسانی اورژانس بابل به بیماران قلبی

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.