سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارژن در پی کسب امتیاز در خانه اهورا

فوتسالیست‌های ارژن برای کسب پیروزی به مصاف تیم پایین جدولی اهورا می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز پنج شنبه هشت آذرماه تیم ارژن شیراز میهمان اهورا بهبهان خواهد بود.

دیدار این دو تیم پایین جدولی مسلما جذاب خواهد بود و هیچ تیمی دوست ندارد بازنده بازی باشد.

تیم ارژن در جدول رده بندی با پنج برد، پنج تساوی، هفت شکست و ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفته و اهورا بهبهان هم با تنها یک برد، ۴ مساوی، ۱۲ شکست و هفت امتیاز جایگاه انتهایی جدول را به خود اختصاص داده است.

حمید کمالی سرمربی ارژن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: پس از مسابقه با شهروند ساری و تساوی خانگی، تمرینات مانند همیشه برگزار شد و بازیکنان با آمادگی کامل آماده برگزاری مسابقه با اهورا بهبهان هستند.

وی افزود: نگاه ما به جایگاه تیم‌ها در جدول نیست و مطمئن باشید بازی با اهورا حتی اگر در انتهای جدول حضور داشته باشد ساده نخواهد بود و این تیم هم برای بهتر کردن جایگاه خود و کسب برد مقابل ارژن صف آرایی می‌کند.

سرمربی ارژن اضافه کرد: نگاه ما به کسب پیروزی در این دیدار است و اگر مشکل خاصی بوجود نیاید و روز خوب بازیکنان باشد، پیروزی بر اهورا دور از دسترس نیست.

در هفته هفدهم اهورا بهبهان با ۴ گل مغلوب تیم رده دومی مس سونگون شد و بازی ارژن شیراز و شهروند ساری با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گفتنی است، در دیدار رفت که هجدهم مردادماه به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی برگزار شد، ارژنی‌ها با نتیجه ۵-یک اهورا بهبهان را از پیش رو برداشتند.

انتهای پیام/چ

دیدار تیم ارژن و اهورا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.