سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی 5 ورزشکار کرمانی از دل المپیاد نخبگان راگبی

به دنبال برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته راگبی که به میزبانی گرگان برگزار شد، با نظر کمیته فنی و استعدایابان نخبگان، 5 راگبی باز کرمانی به منظور آماده سازی برای المپیک 2022 انتخاب شدند.

فرزاد ایرانمنش، نایب رییس انجمن راگبی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات راگبی  المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور، با شرکت 11 تیم به میزبانی استان گلستان در استادیوم 15 هزار نفری کریم آباد گرگان برگزار شد.

رییس کمیته راگبی استان کرمان افزود: 165 نونهال دختر از استان‌های گلستان، زنجان، اردبیل، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در گروه الف و تیم‌های تهران، هرمزگان، قم، البرز، کرمان و مازندران در گروه ب  با هم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به دنبال برگزاری این رقابت ها، انجمن راگبی اسامی 34 استعداد برتر و مربیان تیم های المپیک 2022 را با نظر کمیته فنی و استعدایابان نخبگان اعلام کرد که در این بین نام 5 بانوی راگبی باز کرمانی نیز به چشم می خورد.

ایرانمنش تصریح کرد: پریناز شهسواری، زهرا قنبری، رخساره گرمه، ستایش شجاعی و فائزه صوفی زاده از استان کرمان انتخاب شده اند که بلافاصله مربیان در اولین اردو ورزشکاران را با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمن های ورزشی تحت پوشش قرار می دهند تا برنامه های مدون تدوین شده برای2022 از هم اکنون به اجرا در آید و بدین ترتیب شاهد حضور ورزشکاران راگبی در سنگال باشیم.

انتهای پیام/ب

5  وزشکار کرمانی در لیست نهایی استعدادهای برتر راگبی ایران

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، راگبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.