سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجلاس استانی نماز در کردستان

چهارمین اجلاس استانی نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» امروز، ششم آذرماه در سالن اجتماعات شرکت گاز استان کردستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اکبر عظیمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در چهارمین اجلاس استانی نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» که امروز، ششم آذرماه در سالن اجتماعات شرکت گاز استان کردستان برگزار شد، گفت: اجلاس نماز به تبعیت از اجلاس‌های کشوری که هر ساله با پیام مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، در سطح استان با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ستاد اقامه نماز ادارات برگزار می‌شود.

وی افزود: ستاد اقامه نماز در تمام مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و در تمام دولت‌ها با هر سیاستگذاری مصوبات خوبی در بخش اقامه نماز به ویژه در دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند که بسیار مطلوب بوده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به وظایف مختلف ستاد اقامه نماز اعلام کرد: توسعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ اقامه نماز در سطح جامعه یکی از وظایف اصلی ستاد اقامه نماز است و در این ستاد بحث سیاستگذاری‌ها، موافقتانامه با دستگاه‌های اجرایی، پیگیری و بررسی وضعیت اقامه نماز در ادارات و ... از وظایف ستاد اقامه نماز است.

وی به فعالیت ستاد اقامه نماز در بخش تولید محتوای آموزشی در قالب چاپ بروشور، بنر و پوستر‌های آموزشی اشاره و عنوان کرد: ستاد اقامه نماز در راستای ترویج فرهنگ نماز نیز دوره‌های آموزشی را با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کند.

عظیمی بیان کرد: امسال نیز با همکاری آموزش و پرورش استان کردستان ۱۰ برنامه فرهنگی و آموزشی پیش‌بینی شده تا دانش‌آموزان با بهره‌گیری از آن‌ها با فرهنگ نماز بیشتر آشنا شوند.

وی اعلام کرد: جشنواره استانی اجلاس نماز با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در راستای آشنایی با چگونگی دعوت به نماز برگزار می‌شود که در کنار این برنامه از دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه اقامه نماز نیز تجلیل می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به ارزیابی برنامه‌های دستگاه اجرایی یادآور شد: ۸۰ دستگاه اجرایی در این چرخه ارزیابی قرار گرفته و امروز در این مراسم دستگاه‌های برتر تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/م

چهارمین اجلاس استانی نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز»در سنندج برگزارشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.