سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه سفر بنیامین نتانیاهو به بحرین

اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دست نتانیاهو را رو کرد

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از برگزاری جلسات محرمانه متعدد نخست‌وزیر این رژیم با سران برخی کشور‌های عربی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، دانی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز گذشته (دوشنبه) از برگزاری نشست‌های محرمانه متعددی پرده برداشت که در آنها بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با سران برخی کشور‌هایی دیدار داشته که تاکنون با یکدیگر روابط دیپلماتیک نداشته‌اند.

دانون اظهار داشت  نتانیاهو با شماری از سران کشور‌های عربی و اسلامی و برخی دیگر از کشور‌ها نشست‌های محرمانه‌ای داشته است.

سفیر رژیم صهیونیستی دوره پیش‌رو را همراه با تحولات متعددی در این خصوص و برگزاری نشست‌ها، دیدار‌ها و سفر‌های علنی پیش‌بینی کرد.

وی به عنوان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به برقراری تماس‌ها و برگزاری نشست‌هایی با نمایندگان کشور‌هایی که با این رژیم در ارتباط نیستند، اشاره و اعلام کرد برخی از این کشور‌ها پیشتر از رای دادن علیه این رژیم در سازمان ملل خودداری کرده‌اند.

این سخنان درحالی از زبان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل بیان می‌شود که نتانیاهو علاوه بر سفر علنی خود به پادشاهی عمان، قصد دارد به زودی به بحرین سفر کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.