سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

در هرکاری باید به دنبال احسن عمل بوده وبهترین کار را انجام دهیم

آیت الله علوی گرگانی گفت: کسانی که به دنبال احسن اعمال بوده و بهترین کار را انجام می‌دهند، خداوند متعال به این افراد عنایت خاصی داشته و این اشخاص جزو خردمندان هستند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جواناز قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ، با اشاره به آیه 18 سوره مبارکه زمر گفت: بر اساس این آیه،در انجام هر کاری باید به دنبال احسن عمل بوده و بهترین کار را انجام دهیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه افرادی که موضوع این آیه را سرلوحه خود قرار می‌دهند در کارها موفق‌تر خواهند بود، بیان کرد: باید سعی کنیم که در هر جا به دنبال احسن بوده و بهترین کار را انجام دهیم.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به نمایندگان خراسان تصریح کرد: شما باید قدر خود را بیشتر بدانید، و به دلیل مجاورت سرزمینی با امام رضا(ع) باید خدمات بزرگ‌تر و بهتری داشته باشید.

وی با تأکید بر سرلوحه قرار دادن مفاد این آیه عنوان کرد: کسانی که به دنبال احسن اعمال بوده و بهترین کار را انجام می‌دهند، خداوند متعال به این افراد عنایت خاصی داشته و این اشخاص جزو خردمندان هستند.

وی با بیان ثواب زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع)اشاره کرد:حتی برخی بزرگان حوزوی زیارت سالانه این امام همام را در صورت تمکن مالی واجب می‌دانستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم یادآورشد: وجود مبارک امام علی بن موسی‌الرضا(ع) در سرزمین خراسان افتخار بزرگی بوده که باید قدر آن را دانست و سعی در شناخت عظمت و بزرگی این امام همام داشت.

انتهای پیام/ح

نمایندگان طلاب و فضلا به دنبال احسن عمل در هر کاری باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.