سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ؛

مدرسه‌ های مناطق زلزله زده آسیب جدی ندیدند

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : در پی زمین لرزه ۶.۴ ریشتری کرمانشاه که دیشب (۴ آذرماه) در حوالی سرپل ذهاب و در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داد، به هیچ مدرسه‌ای آسیب جدی وارد نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : متعاقب دستور استاندار محترم مبنی بر رسیدگی سریع به وضعیت مدارس در مناطق زلزله‌زده، تیم مدیریت بحران اداره کل نوسازی مدارس از ساعت ۵ صبح امروز تشکیل جلسه داده و با انجام برنامه ریزی‌های لازم، اقدام به اعزام تیم‌های فنی مهندسی برای بازدید میدانی از فضا‌های آموزشی نمودند.

وی گفت : هفت تیم در قالب سه گروه برای بررسی‌های دقیق و بازدید‌های میدانی به مناطق سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین اعزام شده اند.

نظری یادآور شد: طبق گزارش‌های واصله از گروه‌ها تا این لحظه، هیچ کدام از مدارس نوساز و یا درحال ساخت، هیچگونه آسیبی ندیده اند و تنها برخی از مدارس قدیمی و با قدمت بالا دچار ترک‌های جزئی شده اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای انجام تعمیرات جزئی مدارس، پیمانکاران حوزه مدرسه سازی دعوت به جلسه شده و بلافاصله تعمیرات جزئی را از امروز آغاز کردند .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام تیم های ارزیابی نوسازی مدارس به مناطق زلزله زده

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.