سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر مجمع انجمن‌های علمی مطرح کرد؛

انجام ۱۵۰ هزار عمل جراحی رایگان در جبهه‌ها/ هر اتهامی به جامعه پزشکی را مطرود می‌دانیم

نوبخت گفت: هرگونه اتهام به جامعه پزشکی را مطرود می‌دانیم، پزشکان ما در جبهه و دوران دفاع مقدس ۱۵۰ هزار عمل جراحی رایگان انجام دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج فاضل رئیس سازمان نظام پزشکی در نشست هم اندیشی معاونان صدا با رئیسان ۵۱ انجمن های علمی پزشکی کشور که امروز در سالن شهدای رادیو برگزار شد، اظهار کرد: سال ها از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اما این نشست نخستین نشست هم‌اندیشی معاونان صدا با رئیسان انجمن‌های علمی پزشکی کشور است.

رئیس سازمان نظام پزشکی بیان کرد: ما باید کمک کردن به همدیگر را جایگزین گله‌گذاری کنیم و باید هم‌اندیشی را یاد بگیریم.

فاضل افزود: جامعه پزشکی در 20 گروه مرجع کشور جای می‌گیرد و ان‌شاءالله با تشکیل کمیته مشترک بتوانیم مسائل جامعه پزشکی را به درستی طرح و حل کنیم.

در ادامه مراسم، علی نوبخت دبیر مجمع انجمن‌های علمی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حضور رادیو در سال‌های اولیه دهه 40 در اختیار روحانیون اظهار کرد: در سال‌های اولیه دهه 40 روحانی‌ به نام انصاری بود که می‌گفت اگر دولت یک ساعت رادیو را در اختیار ما قرار بدهد، ما چکار می‌توانیم بکنیم، او در 2 فروردین ماه 42 در مدرسه فیضیه سخنرانی کرد که این سخنرانی نشان داد که وی به هدفش رسیده است.

وی بیان کرد: مجمع انجمن‌های علمی حدود 5 سال (از سال 64 تا 69) منحل شد و اکنون بیش از 15 سال است که به فعالیت خود ادامه داده است.

دبیر مجمع انجمن‌های علمی افزود: ما هرگونه اتهام به جامعه پزشکی را مطرود می‌دانیم، پزشکان ما در جبهه و دوران دفاع مقدس 150 هزار عمل جراحی رایگان انجام دادند.

نوبخت یادآوری کرد: اتاق‌های فکری که در رسانه‌های بیگانه تشکیل می‌شوند، نخستین هدفشان این است که به تکیه‌گاه مردم (پزشکان) حمله کنند.

انتهای پیام/

جای خالی نشست‌های هم‌اندیشی معاونان صدا با انجمن‌های علمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.