سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اثباتی ؛

تفکر بسیجی در فضای مجازی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مسئول فضای مجازی نیرو‌های مسلح کشور گفت: بسیجیان در فضای مجازی به دنبال، خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و آسیب زدن به آن‌ها در خاک خودشان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سردار اثباتی مسئول فضای مجازی نیرو‌های مسلح کشور در گردهمایی بسیجیان قزوین گفت: هر چقدر دشمن در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، بسیجیان هم در همین فضا به دنبال آسیب زدن به دشمن در خاک خودشان هستند.

سردار اثباتی افزود: هر جا تفکر بسیجی تقویت شود در آنجا توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

وی گفت: بسیجیان باید با تمام انرژی در عرصه جنگ نرم ورود پیدا کنند و فرهنگ بسیجی، ارزش‌های انقلاب و نهادینه کردن آرمان‌های امام راحل را ترویج دهند.

مسئول فضای مجازی نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی میراث دار حق در دنیاست، اضافه کرد: دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به جمهور‌ی اسلامی ایران بوده است و ادعا می‌کند که انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی در آستانه سقوط خواهد بود، اما این ادعا و فریضه خالی دشمن هیچگاه تحقق نخواهد بافت.

سردار اثباتی افزود: بسیجیان ام القرای تفکر بسیجی هستند و باید با درایت وآگاهی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مسئول فضای مجازی نیرو‌های مسلح کشور اضافه کرد: تفکر بسیجی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های عراق، سوریه و یمن الگو شده است و این الگوی بسیجی همه معادلات جهان را بر هم زده است.

وی، از بسیجیان به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و گفت:: بسیجیان باید با یاری گرفتن از روحانیت، بهره گیری از فرهنگ ناب بسیجی و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس برای سربلندی کشور ایران تلاش کنند.

مسئول فضای مجازی نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه دنیا تشنه تفکر بسیجی است، گفت: امروز فیلم‌ها و مستند‌های شهید آوینی در دست جوانان امریکایی است.

انتهای پیام/

گردهمایی بسیجیان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.