سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چند طرح در شرق کرمان

چند طرح مختلف در شهرستان های نرماشیر و فهرج به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،۷ طرح بااعتباری بالغ بر ۴میلیاردو پانصدمیلیون ریال برای محرومیت زدایی مناطق محروم توسط سپاه افتتاح وکلنگ زنی شد.

به گفته سرهنگ برجی فرمانده سپاه نرماشیر این طرح‌ها شامل ۵واحد مسکونی برای محرومین و ۲مدرسه میباشد که توسط جهادسازندگی سپاه ثارالله، خیرین و گرو‌های جهادی احداث شده اند وامروز تحویل محرومین ودانش آموزان قرار گرفتند.

وی افزود :در جهت محرومیت زدایی بیش از ۲۰میلیارد ریال برای احداث واحد‌های مسکونی در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح باهمکاری کمیته امداد اجرا میشود.

همچنین طی مراسمی در اجرای طرح محرومیت زدایی بمناسبت هفته بسیج ۵ واحد مسکونی در فهرج تحویل محرومین فهرج شد.

ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج اظهار داشت: در راستای طرح محرومیت زدایی ۵ واحد مسکونی در روستای‌های ملک آباد، ریگ آباد، حسین آباد خدا بنده بخش نگین کویر فهرج احداث و تحویل ۵ خانواده محروم این شهرستان شد.

سنجری اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی با زیر بنا ۴۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان احداث گردیده است که برای ساخت هر واحد مسکونی ۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بسیج سازندگی استان هزینه شده است.

حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان در حاشیه این مراسم اظهار داشت:در راستای طرح محرومیت زدایی ۱۰ واحد مسکونی با سرویس بهداشتی برای محرومین در روستا‌های این شهرستان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ی

ساخت مسکن برای محرومان در شرق کرمان

برچسب ها: سپاه ، اخباراقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.