سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح بیمه زنان خانه دار در شهرستان هرسین اجرا میشود

نشست تخصصی و توجیهی بیمه زنان خانه دار با حضور نجف میرزاحسینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان هرسین و مشاور فرماندار در امور زنان و تشکل‌های فعال زنان در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نجف میرزاحسینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به تشریح نقش زنان در تبیین تفکر بسیج و حفظ دستاورد‌های آن برای نسل‌های جدید انقلاب پرداخت و گفت : زنان اسوه‌های صبر، مقاومت و ایثار هستند.

وی گفت : تعداد زیادی از زنان خانه دار فاقد بیمه هستند و بیمه‌های اجتماعی علاوه بر کاهش آسیب‌ها می‌توانند منشأ آرامش در خانواده‌ها باشد.

برگزاری جلسات توجیهی در راستای موضوع این جلسه برای دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستایی از دیگر مباحث مطرح شده توسط میرزا حسینی بود.

در ادامه فریبرز قاسمی رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان هرسین در خصوص شرایط بیمه زنان خانه دار گفت: زنان خانه داری که کمتر از ٥٠ سال تمام سن دارند، می‌توانند نسبت به ارائه تقاضا و انعقاد قرارداد بیمه اقدام نمایند و چنانچه سن متقاضی در زمان ثبت تقاضا بیش از ٥٠ سال باشد، پذیرش درخواست وی منوط به دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مدت مازاد سنی مقرر خواهد بود.

قاسمی ادامه داد: زنان خانه داری که حداقل دارای ١٠ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌باشند نیز می‌توانند بدون لحاظ شرط سنی، نسبت به ارائه تقاضا و انعقاد قرارداد بیمه اقدام نمایند.

تعهدات بیمه‌ای و نرخ‌های پرداخت حق بیمه، شرایط سنی، هزینه‌های درمانی و شرایط از کار افتادگی از دیگر مواردی بود که توسط قاسمی به آن پرداخته شد.

قاسمی از زنان واجد شرایط خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعبه تأمین اجتماعی شهرستان هرسین مراجعه نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

زنان اسوه‌های صبر، مقاومت و ایثار

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.