سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۵۴ فقره سرقت در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : طی ماه گذشته و با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه ۷۵۴ فقره سرقت کشف و ۵۴۱ سارق نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت :کشف ۷۵۴ فقره سرقت و دستگیری ۵۴۱ سارق در قالب طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بود .

وی گفت : بیشترین کشفیات مربوط به قطعات خودرو با ۲۰۴ فقره، وسایل داخل خودرو با ۱۳۷ فقره و خودرو با ۱۴۷ فقره بوده است.

مرزبانی افزود: در همین راستا و در یک ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد ۷۹۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک را نیز توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

وی  یادآوری کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادان متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر در آبان ماه موفق شدند ۳۹۶ نفر معتاد و مواد فروش را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: کشف بیش از چهار کیلوگرم انواع موادمخدر و بیش از ۵ هزار انواع قرص روانگردان از دیگر کشفیات پلیس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده است.

مرزبانی گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه در راستای مبارزه با کالای قاچاق و احتکاری نیز موفق شدند ۵۰ نفر قاچاقچی را دستگیر و از آن‌ها تعداد بیش از ۳۹ هزار قطعه لوازم جانبی موبایل، ۳۱ تن کود شیمیایی احتکارشده، بیش از ۳۹۱ هزار نخ سیگار و بیش از ۲ تن برنج قاچاق کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۳۵ نفر از ارازل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

۵۴۱ سارق در کرمانشاه دستگیر شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.