سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران افغانستانی به عکس های «عبدالله» در مقر خبرگزاری فرانسه

کاربران افغان از عکس‌های عبدالله عبدالله در مقر خبرگزاری فرانسه انتقاد کرده و گفته‌اند این کار عبدالله خلاف عرف دیپلماتیک است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان روز دوشنبه 19 نوامبر برای شرکت در نشست سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اروپا وارد شهر پاریس فرانسه شد و روز چهارشنبه 21 نوامبر از مقر ساختمان خبرگزاری فرانسه دیدن کرد.

عبدالله در حاشیه‌ای این نشست به دفتر مرکزی خبرگزاری فرانسه رفته و در آتلیه عکاسی این خبرگزاری عکس‌های مختلف با ژست‌های متقاوت گرفته است. پس از آن که دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی افغانستان، عکس‌های وی را در صفحه رسمی فیسبوکش گذاشت، با واکنش‌های تند کاربران افغان روبرو شد.

بسیاری از کاربران افغان از عکس‌های عبدالله عبدالله با ژست‌های متفاوت انتقاد کرده و گفته‌اند این کار عبدالله خلاف عرف دیپلماتیک است.

برخی از کاربران افغان نوشته‌اند که عبدالله عبدالله برای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمادگی گرفته و در این استدیوی عکاسی، عکس‌های انتخاباتی گرفته است.

اما دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی افغانستان در این باره گفته است: «آقای عبدالله بعد از مصاحبه با خبرگزاری فرانسه به تقاضای خبرگزاری فرانسه به استودیوی عکاسی این خبرگزاری رفت و آقای جویل سگیت یکی از عکاسان مشهور این خبرگزاری از رئیس اجرائی عکس گرفت».

در این اعلامیه ادامه داده است: «شخصیت‌های مشهور جهان چون روسای جمهوری، دبیرکل سازمان ملل و هنرمندان به این استودیو عکاسی دعوت شده‌اند و آقای سگیت از آن‌ها عکس گرفته است».

جوئل سگیت هم در صفحات رسمی‌اش در توئیتر و اینستاگرام عکس‌های عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان را منتشر کرده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.