سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راکت Z خودرویی تمام عیار برای عبور از مسیرهای صعب‌العبور +تصاویر

کمپانی خودروسازی تکنیوم پلاس روسیه به تازگی شاسی بلند راکت Z را معرفی کرده است که بر اساس مشخصاتش خودرویی منحصر به فرد برای جاده‌های صعب‌العبور است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر عاشق سفر در جاده‌های کوهستانی، بیابانی و یا هر جاده صعب‌العبور دیگری هستید شاسی بلند راکت Z بهترین وسیله نقلیه برای عبور از هر مانعی در مسیر است و در کل به سادگی می‌تواند شما را به مقصد دلخواهتان در منطقه‌ای بکر برساند.

راکت Z یک موتور توربو دیزل 2.5لیتری 4 سیلندر با 82 است بخار قدرت دارد. این خودرو در میان برندهای مطرحی مانند تویوتا لندکروز و یا جیپ رانگلر که به صورت تخصصی مخصوص مسیرهای خارج جاده‌ای(آفرود) می‌باشند خودرویی گمنام محسوب می‌شود. اما این گمنامی دلیل بر نقص و یا کم توانایی این خودرو برای رقابت با غول‌های آفرود نیست.

از جمله دیگر ویژگی‌های راکت Z می‌توان به جعبه دنده 5 سرعته دستی همراه با دنده کمکی دو سرعته اشاره کرد. باک این خودرو 100 لیتر گنجایش دارد و می‌تواند شعاع حرکتی مناسبی را برای خودرو فراهم آورد. سیستم تعلیق مناسب همراه با سیستم چهار چرخ محرک دائمی نگرانی‌هایی مانند گیر کردن و یا عدم توانایی خودرو برای عبور از هر مسیری را برای راننده و سرنشینان باقی نگذاشته است. 

تمامی صندلی‌های موجود در راکت Z قابلیت تاشو شدن دارند و در صورت نیاز به فضای بیشتر در قسمت عقب خودرو فضای بسیار بزرگی را مهیا خواهند کرد. اگر تمام صندلی‌ها به طور هم‌زمان باز باشند 9 نفر می‌توانند به راحتی با این خودرو سفر کنند. نکته جالب دیگر در مورد راکت Z عدم نگرانی بابت پنچر شدن لاستیک‌ها است زیرا سیستمی در آن‌ها تعبیه شده است که در صورت احساس کم بود باد تایرها خودبه‌خود آن‌ها را باد می‌کند.

طول خودور روسی تکنیوم پلاس 4.89 متر و عرض آن بدون در نظر گرفتن آینه‌های جانبی 2.49 متر می‌باشد. علاقمندان به این خودرو قدرتمند می‌توانند با مبلغی برابر با 85 هزار دلار آن را خریداری کنند. شاید قیمت این خودرو در ابتدا بسیار بالا به نظر برسد ولی با کمی دقت در ویژگی‌های راکت Z راز قیمت بالای آن آشکار می‌شود.

در ادامه تصاویری از راکت Z را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: خوردویی عجیب با چرخ‌های تانک+ فیلم


انتهای پیام/

شاسی بلند روسی معنای سفرهای خارج جاده‌ای را عوض می‌کند

برچسب ها: بهترین ها ، خواندنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.