سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در مشهد:

بخش خصوصی مشهد در امر بهداشت در حال جان گرفتن است/سرانه بهداشت و درمان در مشهد منصفانه نیست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:دانشگاه علوم پزشکی مشهد باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای ارتقای بهداشت و درمان استقبال کند.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در  مراسم افتتاح بیمارستان و زایشگاه مادر در مشهد با اشاره به‌این نکته که مشهد دارای مشکلات بسیار مدیریتی است، گفت: به‌دلیل همین عقب افتادگی‌ها اداره این شهر کمی مشکل‌تر است.

وی نگاه شورای شهر به بحث بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: این کمک‌های شورای شهر نشان‌دهنده نگاه عمیق آنان است، مردم ما را انتخاب کرده‌اند تا گره‌ای را باز کنیم که متاسفانه برخی عکس این امر عمل می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بخش خصوصی مشهد در امر بهداشت در حال جان گرفتن است،گفت: دانشگاه نیز باید از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استقبال کند.
 
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به‌این مطلب که جوانانی که پای کار آمده‌اند باید چشم و چراغ این بیمارستان باشند، ادامه داد:گرفتاری‌های بسیاری در بخش بهداشت و درمان مشهد وجود دارد که باید با کمک مسؤولان استان مرتفع شوند.

وی با اشاره به‌این نکته که البته باید صمیمانه از مسؤولان دانشگاه در خراسان رضوی تشکر کنیم تصریح کرد: اقدامات بسیاری انجام شده، اما ما مشکلات زیادی در بخش بهداشت و درمان داریم، به‌طوری که سرانه بهداشت و درمان در این شهر منصفانه نیست و در مقایسه با مابقی دانشگاه‌ها، سرانه‌ای که بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های این استان داده می‌شود، کم است.

وزیر بهداشت یکی از وظایف نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را عادلانه کردن این سرانه دانست و گفت: البته در کنار این افراد باید شهردار‌ها نیز باید پای کار بیایند و در بحث جان و سلامت مردم و زائران کمک کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

افتتاح بیمارستان و زایشگاه مادر در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.