سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از 880 کپرنشین جنوب کرمان از خدمات کاروان سلامت

به مناسبت هفته وحدت، بیش از 880 نفر از اهالی روستاهای کپرنشین شهرستان رودبارجنوب از خدمات کاروان سلامت و نیکوکاری جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سام زاده، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در راستای اجرای پروژه های داوطلبی و محرومیت زدایی در روستاهای کپر نشین و صعب العبور  بخش جازموریان در رودبار جنوب استان، کاروان سلامت و نیکوکاری مستقر شد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات این کاروان در هفت روستای کپرنشین و محروم صورت گرفته است، افزود: بیش از 880 نفر از نیازمندان و محرومان روستاهای صعب العبور پیرخوشاب یک، پیرخوشاب2، طبق نمداد، گاوچهاران یک، گاوچهاران2، زیرین و چاه ابراهیم از این خدمات بهره مند شدند.

سام زاده با اشاره به خدمات و اقدامات ارائه شده در این کاروان در قالب پروژه های حمایتی، معیشتی، درمانی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و زیستی تصریح کرد: در این کاروان پزشک، ماما، کارشناس بهداشت، جمعی از داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر به نیازمندان کمک کردند.

وی به اهدای جهیزیه به یک زوج جوان در روستای پیرخوشاب اشاره و تصریح کرد: ویزیت، آموزش تنظیم خانواده و مشاوره، توزیع دارو، وسایل و ملزومات اولیه مورد نیاز زندگی و همچنین اقلام غذایی، بهداشتی، گرمایشی، پوشاک، لوازم التحریر و ... برای استفاده به مدت چهارماه در بین خانواده های روستاهای مذکور توزیع شد.

سام زاده یادآور شد: این کاروان به مدت 2 روز با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در اجرای پروژه های سلامت و نیکوکاری به روستاهای شهرستان رودبار جنوب خدمات ارائه داد.

وی ارزش ریالی خدمات درمانی و توزیع اقلام را یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

خدمات کاروان سلامت برای بیش از 880 کپرنشین جنوب کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.