سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنیسورها برای کسب عنوان قهرمانی در کرمان پیکار می کنند

تنیسورهای رده های سنی زیر 12 و 14 سال دختر کشور فردا در کرمان برای کسب عنوان قهرمانی دست به پیکار می زنند.

شکیبا پورتقی، مدیر برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس، با حضور53 تنیسور دختر رده های سنی زیر 12 و 14 سال ( 24 تا زیر 14 سال و 29 تا زیر 12 سال) از 17 استان کشور به سرداوری امین مهدویان، داور نشان سفید کشورمان از 29 آبان ماه به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال آغاز شده است و تا 3 آذرماه ادامه دارد.

وی به مرحله ی فینال این رقابت ها اشاره کرد و افزود: فردا شنبه در رده ی سنی زیر 14 سال، فاطمه سادات زنجانی از تهران و جیران رشیدی از کرمان و در رده ی زیر 12 سال مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی و مهرانا سلیمانی پور از اصفهان مقابل هم قرار می گیرند تا تکلیف قهرمانان این دوره از رقابت ها مشخص شود.

پورتقی تصریح کرد: تاکنون در رده ی زیر 14 سال، مهرسا چاوش حسینی و مهراز رضویان از اصفهان و در رده ی زیر 12 سال نیز گلنسا اکبری از تهران و یاسمین یزدانی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافته اند.

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه ی این رقابت ها فردا شنبه ساعت 12 در باشگاه تنیس اقبال برگزار می شود، از علاقه مندان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

 المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس، ویژه رده های سنی زیر ۱۲ و ۱۴ سال پسران کشور نیز، 5 تا 9 آذر ماه به میزبانی کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.