سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیت‌سعید: اگر دل‌ها یکی باشد می‌توانیم غیر ممکن‌ها را ممکن کنیم

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر دل‌ها یکی باشد می‌توانیم غیر ممکن‌ها را ممکن کنیم و به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیت سعید بازیکن تیم فولاد خوزستان بعد از پیروزی مقابل پیکان گفت: اگر دل‌ها یکی باشد می‌توانیم غیر ممکن‌ها را ممکن کنیم. خداراشکر توانستیم تاکتیکی که سرمربی به ما دستور داده بود عملی کنیم. در ابتدا حمله نکردیم تاگل نخوریم و به دنبال این بودیم که از ضد حملات استفاده کنیم.

بیت سعید در مورد نیمه دوم این دیدار گفت: در نیمه دوم روی یک غفلت گل خوردیم. لطف خدا شامل حال ما شد و با تلاش بازیکنانمان توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم. این پیروزی را به هواداران تیم فولاد تبریک می‌گویم و تقدیم می‌کنم به افرادی که به خاطر نتایج ضعیف بازی‌های قبل از دست ما ناراحت بودند. امیدوارم این پیروزی شروعی دوباره برای برد‌های پیاپی باشد و بتوانیم دل هوادارانمان را بیشتر شاد کنیم.

او در مورد سرمربی موقت تیم فولاد گفت: فریسات سالها است که در باشگاه حضور دارد و شناخت کافی از شرایط این تیم دارد. خداروشکر که امروز همه دیدند که تیم تغییر کرده است و شرایط بهتر شده است.


بیشتر بخوانید: شیعی: باید برای هر لحظه از مسابقات فوتبال برنامه ریزی کرد

فریسات: می‌دانستیم بازی خوبی مقابل پیکان داریم

فرار موقت فولادی‌ها از بحران با شکست شاگردان جلالی/ باخت خانگی جادوگر در بازی ۶ امتیازی


انتهای پیام/

صحبت های بیت سعید بعد از پیروزی مقابل پیکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.