سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهان اسلامی قربانی برنامه راهبردی انگلیس

امام جمعه موقت ساری گفت: جهان اسلامی قربانی یک برنامه راهبردی تفرقه بی انداز و حکومت کن انگلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان، با بیان اینکه وحدت مسلمانان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور است، گفت: جهان اسلامی قربانی یک استراتژی تفرقه‌ بی انداز و حکومت‌کن انگلیس است.

وی افزود: سرود ملی رژیم اشغالگر قدس نابودی دنیا اسلام است، اما برخی مسلمان‌نما‌ها دست دوستی با این رژیم اشغالگر دادند و برای مبارزه با این رژیم همه باید زیر پرچم اسلام قرار گیرند.

حجت‌الاسلام قاسمی با تبریک هفته بسیج، یکی از رویش‌های نظام اسلامی را تشکیل بسیج دانسته است، گفت: هسته‌های مقاومت در همه جهان ایجاد شود.

امام جمعه موقت ساری افزود: برای نسل آینده ما بسیج در حال الگوسازی است، متولیان بسیج در استان مازندران باید تلاش کنند که نسبت به جذب افراد در بسیج اقدام کنند، تفکر ۲۰ میلیونی در کشور باید اجرایی شود و همه ۸۰ میلیون جمعیت کشور باید در زیر پرچم بسیج قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بسیجیان فلسطینی با ۴۷۰ موشک و راکد چه زلزله‌ای در این مناطق ایجاد کردند، گفت: امروز در فلسطین، یمن، لبنان، عراق و در اقصی نقاط دنیا تفکر بسیجی در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در ارتباط با تروریسم خواندن مردم ایران، افزود: مردم ایران نسبت به این اظهارات همچنان فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.
انتهای پیام/آ

برنامه راهبردی تفرقه بی انداز و حکومت کن انگلیس

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.