سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های رشت

معاون رییس جمهور گفت:۱۰۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های رشت اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،  محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه به اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب اشاره کرد و افزود: استاندار گیلان طرحی برای رودخانه‌های رشت دارد و برای اجرای آن در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره خدمتگذاری کوتاه است، تصریح کرد: اگر در این مدت برای خدمت به مردم استفاده کنیم، موفق هستیم.

معاون رییس جمهور ادامه داد: وجدانم اجازه نمی‌دهد ریالی از اعتبارات استان‌های دیگر به گیلان اختصاص دهد، اما گیلان سهمی دارد و باید این سهم احقاق شود.

پسماند سراوان رشت از معضلات اساسی گیلان 

 آیت الله رسول فلاحتی گفت: انتظار مردم گیلان از شما ویژه است و امیدوارم در تلاشی که انجام می‌دهید موفق باشید.

وی، افق‌های پیش روی گیلان را بسیار روشن عنوان کرد و افزود: با تمام جریان‌های استان ارتباط دارم و چهره‌های سیاسی گیلان و کشور را رصد می‌کنم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان از نیرو‌های توانمندی برخوردار است، تصریح کرد: یکی از اشکال‌های ما به دولت بی توجهی نسبت به نیرو‌های گیلانی است که توانایی در حد تصدی وزارتخانه‌ها را دارند.

آیت الله فلاحتی به مشکلات اساسی گیلان اشاره کرد و گفت: در گذشته رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از ظرفیت تفریحی و گردشگری برخوردار بودند، اما اکنون می‌طلبد برای آن فکری شود.

وی، وضعیت پسماند سراوان رشت را از معضلات گیلان خواند و بیان کرد: شیرابه‌های پسماند سراوان از معضلات زیست محیطی استان است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ترافیک رشت از جمله مشکلات است، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشکل عظیم مالی مواجه شده که به دیگر مراکز درمانی استان تسری پیدا کرده و از مطالبات جدی عام مردم گیلان است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، اظهار کرد: از دولتمردان انتظار داریم در موارد مذکور قاطعانه عمل کنند.

وی بر استفاده از نیرو‌های چشم پاک، دست پاک، دارای فهم سیاسی اجتماعی و دلداده به کار در تصدی‌ها تاکید کرد و افزود: داشتن افکار و اندیشه‌های سیاسی افراد مهم نیست.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه درد‌ها را باید عاقلانه بررسی کرده و به همدیگر مشاوره دهیم، بیان کرد: در عزل و نصب‌ها دخالتی نمی‌کنم، اما مشاوره می‌دهم.

انتهای پیام/آ
برچسب ها: نوبخت ، رودخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.