سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای آیین کتاب گردی در کتاب فروشی‌های شهر بوشهر

آیین کتاب گردی در کتاب فروشی‌های شهر بوشهر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه در بین مردم و حمایت از کتاب فروشان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در این آیین گفت: کتاب فروشان با عشق و علاقه اقدام به راه اندازی این مکان فرهنگی کرده اند.

حمیده ماحوزی افزود: وجود هر کتاب فروشی یک ارزش بزرگی است که می‌تواند با قرار گرفتن در مسیر هر فرد او را به کتاب خواندن ترغیب کند.

وی بیان کرد: امسال پنجمین سال برگزاری روز کتاب و کتابگردی در کشور است و ما به همین مناسبت درنظر گرفتیم برای ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه در بین مردم و حمایت از کتاب فروشان در این فعالیت فرهنگی شرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه هرچه بیشتر خانواده ها، فرهنگ مطالعه روز به روز در کشورمان مورد استقبال بیشتری قرار گیرد.

در این آیین معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوشهر، چهره‌های فرهنگی، کتاب دوستان و اعضاء باشگاه‌های کتاب خوانی کودکان و نوجوانان حضور داشتند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌هایی به رسم یادبود به بچه‌های باشگاه کتاب خوانی اهدا کرد.

انتهای پیام/م

برگزاری آیین کتابگردی در شهر بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.