سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق سابقه دار در گرمه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق حرفه‌ای با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مجید یگانه پور جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: در پی وقوع سرقت ۹۰ کیلو گرم آهن از یک باب مغازه در این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمودند.

سرهنگ مجید یگانه پور با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد، یاد اور شد: در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر که نهایتا هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در ادامه با تاکید بر برخورد ویژه پلیس با مجرمان و هنجارشکنان اظهار کرد: حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.


انتهای پیام / ب

 

دستگیری سارق در گرمه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.