سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

اتمام بزرگراه سنندج -همدان در سال اینده/۵۵ میلیارد تومان نیاز است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ۲۱ کیلومتر باقی مانده مسیر سنندج - همدان در گردنه صلوات آباد در دست اجرا بوده و در سال مالی جاری ۱۵ کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صبح امروز وزیر کشور در نخستین گام سفر یک روزه خود به بازدید پروژه تکمیل بزرگراه سنندج - همدان رفت و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه عمرانی قرار گرفت.

شهرام ملکی در جریان این بازدید به روند اجرای این پروژه پرداخت و گفت: طرح همدان به سنندج ۱۷۱ کیلومتر است که ۱۵۰کیلومتر با مشخصات بزرگراهی انجام شده و ۲۰ کیلومتر در دست احدات است.

وی افزود: از سال ۹۵ با مطالعه‌ای که انجام شد این پروژه در سه قطعه به پیمانکاران واگذار شد و از ابتدای سال ۹۶ نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۵ کیلومتر این پروژه در سال مالی جاری انحام می‌شود و برای کل پروژه ۵۳۳ میلیارد ریال نیاز است.

ملکی افزود: اگر مشکل تامین قیر در سطح کشور پیش نمی‌آمد بدون شک بخش بزرگی از این پروژه در سال جاری انجام می‌شد، اما با همین روند نیز تا پایان سال ۹۸ این پروژه تکمیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۵۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون ۸.۵ میلیارد ان پرداخت شده و ۲۳ میلبارد تومان نیز معوقات پیمانکاران باقبمانده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.