سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش آموزان کارسوق ژنتیک به کارگاه‌های آموزشی

با حضور جمعی از مسئولان دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری کارسوق ژنتیک به کارگاه‌های آموزشی در شیراز بدرقه و اعزام شدند.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: مراسم بدرقه دانش آموزان برگزیده استانی دومین کارسوق ملی ژنتیک از دبیرستان دخترانه فرزانگان دکتر عادلی و دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی برای شرکت در کارگاه های آموزشی آماده سازی گروه ها برای حضور در مرحله کشوری در شیراز، برگزار شد.

 وی افزود:معاون آموزش متوسطه و کارشناسان آموزشی و تکنولوژی گروه های آموزش و پرورش بهبهان با حضور در مراسم بدرقه تیم های منتخب کارسوق ملی ژنتیک، برای دانش آموزان توانمند و دبیران ساعی راهنمای تیم ها آرزوی موفقیت کردند.

عبدی پور بیان داشت: بخرد مدیر و سنائی دبیر علوم از دبیرستان متوسطه دوره اول فرزانگان دکتر عادلی و علیپور مدیر و خندانی دبیر علوم دبیرستان متوسطه دوره اول استعدادهای درخشان شهید بهشتی دانش آموزان را در این اعزام همراهی می کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: کارگاه های آموزشی حضوری دومین کارسوق ملی ژنتیک به مدت 3 روز تا جمعه 2 آذر ماه در شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

دانش آموزان بهبهانی راهی مسابقات ژنتیک شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.