سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان جشنواره تئاتر استانی بوشهر معرفی شدند

سی‌امین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین پایانی این جشنواره گفت: تئاتر استان بوشهر به عنوان تئاتر سرآمد در کشور شناخته شده و این افتخار بزرگ با تلاش هنرمندان این دیار به دست آمده است.

حمیده ماحوزی با اشاره به ارسال ٢٨ اثر به جشنواره تئاتر استانی، افزود: آثار همه گروه‌ها کیفیت بالایی داشتند می‌توان گفت، همه برنده و برگزیده این جشنواره هستند.

در سی‌امین جشنواره تئاتر استانی بوشهر ١٤ نمایش به مدت پنج روز با هم رقابت کردند که در بخش طراحی لباس راضیه اسماعیلی از نمایش طهرون از شهر بوشهر و گریم عباس قنبری از نمایش عروسی خون از شهرستان دیر، برگزیده شدند.

جایزه اول بخش طراحی صحنه به پژمان برزگر برای نمایش عروسی خون از شهرستان دیر رسید، جایزه دوم و سوم این بخش هم به ترتیب به سید مهدی محمدی برای نمایش تور از شهرستان دیلم و رامتین بالف برای نمایش بازگشت تارزان از شهر بوشهر تعلق گرفت.

جایزه اول بخش بازیگر زن هم به الهام ابنی از نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین از شهر بوشهر، جایزه دوم به طور مشترک به زیبا دریا سفر از نمایش عروسی خون از شهرستان دیر و مرضیه غلامشاهی از نمایش مبارزه زن ماهیگیر از شهر برازجان و جایزه سوم این بخش نیز به طور مشترک به شهربانو نیسنی از نمایش طهرون از شهر بوشهر، ندا بداغی از نمایش عروسی خون از شهرستان دیر و الهام چنانی از نمایش نپتا از جزیره خارگ داده شد.

در بخش بازیگر مرد جایزه اول را جواد صداقت از نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین از شهر بوشهر دریافت کرد و جایزه دوم به طور مشترک به جوهر تنگستانی از نمایش طهرون از شهر بوشهر و علیرضا روان از نمایش بازگشت تارزان از شهر بوشهر و جایزه سوم به طور مشترک به محمدرضا بازدار از نمایش تعزیه‌ای در باب خودکشی از شهرستان کنگان، لقمان بحرانی نمایش کمدی استشمامات از شهرستان دیر و علیرضا بهرامی نمایش تعزیه‌ای در باب خودکشی از شهرستان کنگان، اهدا شد.

جایزه اول بخش نمایشنامه نویسی هم به رضا مختارزاده برای نمایش تعزیه‌ای در باب خودکشی از شهرستان کنگان، جایزه دوم به رامتین بالف برای نمایش بازگشت تارزان از شهر بوشهر و جایزه سوم به علیرضا کبگانی برای نمایش به چرک می‌نشیند از شهرستان گناوه تعلق گرفت.

جایزه اول بخش کارگردانی هم به فضل الله عمرانی برای نمایش عروسی خون از شهرستان دیر، جایزه دوم به طور مشترک به رامتین بالف برای نمایش بازگشت تارزان از شهر بوشهر و الهام ابنی و جواد صداقت برای نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین از شهر بوشهر و جایزه سوم به طور مشترک به سید مهدی محمدی نمایش تور از شهرستان دیلم و رضا مختارزاده نمایش تعزیه‌ای در باب خودکشی از شهرستان کنگان، اهدا شد.

همچنین نمایش‌های عروسی خون از دیر و بازگشت تارزان از بوشهر به عنوان آثار برگزیده در بخش رقابتی، و نمایش‌های کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین از بوشهر و تعزیه‌ای در باب خودکشی از کنگان در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر حضور می‌یابند.

در این آیین ضمن اهدا لوح یادمان به ١٤ گروه حاضر در سی امین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، از ایرج صغیری پیشکسوت تئاتر استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ک

نمایندگان بوشهر در جشنواره تئاتر فجر مشخص شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.