سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر 2 رشته ورزشی در کرمان + تصاویر

مراسم افتتاحیه رقابت های سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور و مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان در بخش بانوان به میزبانی کرمان در سالن تجلی برگزار شد.

گیتا گرامی، مشاور عالی مدیرکل و مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی ما در وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش بانوان و تقویت گسترده آن است، گفت: مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، دو رقابت بزرگ در رشته های تنیس و سنگ نوردی بانوان در کرمان در حال برگزاریست.

وی با اعلام اینکه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، میزبان نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های تنیس و سنگ نوردی و صعودهای ورزشی است، افزود: بر این اساس خانم ها زمانی و کرمی نمایندگان وزرات ورزش و جوانان، دکتر گرجی نایب رییس فدراسیون سنگ نوردی و صعودهای ورزشی و دکتر منوچهری نایب رییس فدراسیون تنیس به منظور حضور در این دو رویداد بزرگ در بخش بانوان به کرمان سفر کرده اند.

گرامی به جزئیات این دو رویداد بزرگ در کرمان اشاره و تصریح کرد: رقابت های تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال دختران کشور، به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار می شود.

وی یادآور شد: بر این اساس، 53 تنیسور رده های سنی زیر 12 و 14 سال ( 24 تا زیر 14 سال و 29 تا زیر 12 سال) از 17 استان کشور از 29 آبان ماه رقابت خود را آغاز کرده اند و این مسابقات تا سوم آذر جاری ادامه دارد.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردي المپیاد استعدادهای برتر دختر کشور نیز در رده های سنی 12 تا 15 سال به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان از امروز تا چهارم آذرماه در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان برگزار می شوند.

گرامی افزود: این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در گرايش‌هاي سرطناب، سرعت، بلدرينگ و کامباین انجام می شود، که از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور می یابند.

وی تصریح کرد: افتتاحیه ی این دو رقابت بزرگ در رشته های تنیس و سنگ نوردی دیشب ( 30 آبان جاری) با حضور پرشور ورزشکاران و ورزش دوستان در سالن تجلی کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

المپیاد استعدادهای برتر سنگ نوردی و تنیس خاکی بانوان در کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.