سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیوه برخورد ترامپ با کودک‌کشی سعودی‌ها +انیمیشن

انیمیشنی جالب از نحوه برخورد رئیس‌جمهور آمریکا با بمباران مردم مظلوم یمن توسط کودک‌کوشان عربستان سعودی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ و ماجرای ظلم و ستم شخصیت جنگ طلبانه وی زبانزد اغلب مردم در نقاط مختلف دنیا است و بدون تردید می‌توان از او به عنوان فردی نفرت‌انگیز در جهان یاد کرد.

ترامپ با جنگ‌افروزی در کشورهای مظلوم و بی‌دفاعی مثل یمن و حمایت از مجریان اصلی اقدامات جنگ‌افروزانه عربستان سعودی، فردی منفور شناخته شده و در عالم سیاست نیز به انزوا سپرده شده است.

کشور مسلمان یمن در سکوت مطلق مجامع بین‌المللی حقوق بشر، سال‌های سال است که در آتش جنگ‌افروزی سعودی‌ها می‌سوزد. زنان، کودکان و سالمندان بسیاری در این کشور در مدت این سال‌ها  جان خود را به خاطر حمایت‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا و مقامات آمریکایی و سعودی از جنگ علیه این کشور از دست داده‌اند.

در حال حاضر نیز مردم  مسلمان کشور یمن تحت سلطه دشمنان خونخوار اسلام هستند و تا وقوع فاجعه انسانی در این کشور اسلامی فاصله‌ای نمانده و این در حالی است که صدای مردم زجر دیده یمن به مجامع حمایت از حقوق بشر می‌رسد اما هیچ کس پاسخی برای آن‌ها ندارد.

در ادامه انیمیشنی از عملکرد ظالمانه دونالد ترامپ در کشور اسلامی یمن را می‌بینید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دونالد ترامپ ، جنگ ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ