سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت 2 هزارو 512 انبار در سامانه جامع انبارها ی استان زنجان

معاون توسعه تجارت و بازگانی سازمان صنایع،معادن و بازرگانی استان زنجان گفت:با ثبت 2 هزارو 512 انبار نگهداری کالا در سامانه جامع انبارهای استان روند احتکار و قاچاق سیر نزولی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛امیر علی مسیبی معاون توسعه تجارت و بازگانی سازمان صنایع،معادن و بازرگانی استان زنجان گفت با استقبال تولیدکنندگان و فعالان نظام عرضه کالا از سامانه جامع انبارها ، آمار ثبت شده احتکار و قاچاق کاهش یافته است .

وی افزود: از ابتدای سال 96 سامانه جامع انبارها با هدف مبارزه با قاچاق کالا ، شناسائی مبادی ورودی و خروجی و ساماندهی و نظارت بیشتر بر توزیع کالا راه اندازی شد.

مسیبی در خصوص نحوه فعالیت سامانه گفت: در این سامانه مبدا تولید و واردات کالا و انبار نگه داری و توزیع همان کالا نیز ثبت میگردد و شرکت های حمل نقل بایستی در محلی که در سامانه جامع انبار ثبت گردیده ، کالا را تخلیه نمایند .

این مقام مسئول شناسایی و رهگیری آسان کالا توسط نهادهای نظارتی را عامل مهم جلوگیری از قاچاق عنوان نمود و گفت: شرکت های حمل و نقل از حمل کالا به انبارهای فقاد ثبت در سامانه منع شده اند.

وی اظهار داشت : کالا از مرحله تولید و یا وادرات قانونی تا محل خرده فروشی رصد گردیده فلذا امکان احتکار به شدت محدود گردیده است

مسیبی با اشاره به حضور گروه های مختلف صنعتی،معدنی ، اصناف ، واحدهای بهداشتی و درمانی و واحدهای دامی ، طیور و آبزی در ثبت انبارهای خود گفت شهرستان زنجان ، ابهر و خدابنده به ترتیب با ثبت  یکهزارو 292 و 428 و 239 بیشترین علمکرد را در این حوزه داشته اند .

معاون توسعه تجارت و بازرگانی سازمان صنایع،معادن و تجارت تاکید کرد: در حال حاضر جزو استانهای برتر در حوزه ثبت انبارها هستیم و از تمامی فعالان اقتصادی که در چرخه تولید و توزیع فالیت دارند درخواست دارم با مراجعه به سامانه ثبت انبارها ، فعالیت اقتصادی خود را منطبق بر قانون نمایند.

انتهای پیام/ن

 

استان زنجان جزو استانهای برتر در حوزه ثبت انبارها

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.