سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز المپیاد ورزشی دبیرستان امام رضا (ع) در باغملک

مدیر آموزش و پرورش باغملک از افتتاع المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دبیرستان امام رضا (ع) در این شهرستان خبر داد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان امام رضا (ع) باغملک با حضور مسئولان برگزار گردید.

 وی افزود: در ابتدای مشعل بازی ها توسط فرماندارباغملک و مسئولان روشن شد وهمچنین سرود رسمی این بازی ها توسط دانش آموزان خوانده شد.

نیک مقام عنوان کرد: رژه دانش آموزان در رشته های دوومیدانی، فوتسال،تنیس روی میز،بازی های بومی و محلی، والیبال و...برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: اجرای حرکات رزمی و دفاع شخصی،کاراته و طناب زنی،مسابقه طناب کشی و... از دیگر برنامه های متنوع این افتتاحیه بود که در ادامه تصاویر آن تقدیم مخاطبان می گردد.

ابوذر کیانی، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: یکی از فعالیت های اساسی و مؤثر برای رشد نوجوانان و کودکان ما ترویج فرهنگ ورزشی است.

وی افزود: با برگزاری این المپیادها ساختارها با رویکردی که با نظام تعلیم و تربیت کشور مطابقت دارد، هدفمند می شود و هدف فقط برگزاری یک مسابقه یا دوره ورزشی نیست بلکه تشویق و ترغیب دانش آموزان و خانواده ها به تحرک بدنی و حفظ سلامت جسمانی و همچنین تقویت روحیه نشاط اجتماعی آن ها است.

انتهای پیام/م

المپیاد ورزشی دبیرستان امام رضا (ع) باغملک آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.