سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر نمایشگر جدید سامسونگ با یک حفره در فضای مجازی منتشر شد

تصاویری جدید از صفحه نمایش Infinity-O سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است که دارای یک حفره برای دوربین سلفی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش بود که سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود نمایشگر جدید Infinity را معرفی کرد که با استفاده از آن می‌تواند صفحه نمایش‌هایی انعطاف‌پذیر برای گوشی هوشمند تاشوی خود، Galaxy F بسازد. این نمایشگرها قرار است برای پرچمداران آینده این شرکت هم مورد استفاده قرار گیرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ یک طراحی مناسب برای نمایشگر گوشی Galaxy S10 خود انتخاب کرده است. این نمایشگر شامل یک حفره گرد در گوشه خود خواهد بود که محل قرارگیری دوربین سلفی این گوشی است. این نمایشگر به نام Infinity-O هم شناخته می‌شود. تا به حال، پتنت‌هایی از نمایشگر پرچمدار آینده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده اما حالا تصاویری واقعی از این دوربین هستند که در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن، هستند.

همانگونه که مدت‌ها پیش از پتنت این گوشی مشخص بود، دوربین سلفی آن قرار است در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار گیرد. از تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، نمی‌توان دریافت که این صفحه نمایش به چه میزان حاشیه مشکی اطراف حفره خواهد داشت. البته تصاویری که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند، وضوح کافی ندارند. این نکته هم بعید به نظر می‌رسد که تمامی پیکسل‌های صفحه نمایش به طور کامل به بخش بریدگی این آن برسند.

حال که مسئله محل قرارگیری دوربین سلفی در نمایشگر Galaxy S10 حل شده، مشکل محل جای‌گیری سنسورها و اسپیکر بلندگوی این گوشی باقی‌ ماند. در تصاویر تازه به اشتراک گذاشته شده، مشخص نیست که سنسورهای این گوشی قرار است در کجا قرار گیرند. بسیاری حدس می‌زنند که قرار است برخی از سنسورها مانند حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار گیرد.

هنوز هیچ نکته، حدس یا شایعه‌ای از طرف شرکت کره‌ای سامسونگ مورد تأیید قرار نگرفته و همه ما باید منتظر بمانیم تا اطلاعات رسمی آن توسط سامسونگ منتشر شود.


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار دهمین سالگرد سری Galaxy شش دوربین دارد


انتهای پیام/

نمایشگر Infinity-O سامسونگ با یک حفره برای دوربین سلفی رؤیت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.