سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور دانشجویان شاهد دانشگاه علمی کاربردی

تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علمی کاربردی

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی از تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضا شیخ ربیعی در ششمین همایش «یاران بی ادعا» در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر لرستان ضمن تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: جمله «هر چه داریم از خون شهدا و ایثارگری جانبازان است» اگرچه کلیشه‌ای بوده، اما مانند فریضه نماز است و مدام بایستی تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در امنیت کامل سر کلاس درس حاضر شده و یا به کار‌های زندگی می‌رسیم همگی به‌علت وجود خون شهدا، ایثارگری جانبازان و فداکاری خانواده‌های معظم آن‌ها است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی از تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه خبر داد و افزود: هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دانشجویان به‌ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، مهارت‌آموزی و کارورزی است.

شیخ ربیعی تصریح کرد: رسالت این دانشگاه به‌نحوی بوده که دانشجویان با توجه به برنامه‌ریزی‌های مهارت‌آموزی و آموزش‌های کاربردی، در عرصه‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی موفق شوند.

وی با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر رنج‌های زیادی را در گذشته متحمل شده‌اند، گفت: با این وجود، اما شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این قشر هستیم.

انتهای پیام/د

تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علمی کاربردی تحصیل می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.