رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان از انعقاد قرارداد با هوانیروز و استقرار یک فروند بالگرد بل ۲۱۴ در پایگاه اورژانس هوایی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسینعلی رفایی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: سازمان اورژانس علاوه بر پایگاه‌های امداد جاده‌ای شهری و روستایی، دو پایگاه اورژانس هوایی نیز در لرستان دارد.

وی با بیان اینکه این دو پایگاه اورژانس هوایی در الیگودرز و خرم آباد مستقر هستند، تصریح کرد: فعالیت اورژانس هوایی به صورت خرید خدمت است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در پایگاه اورژانس هوایی خرم آباد تاکنون از هلال احمر خرید خدمت داشته ایم که قرارداد آن به پایان رسید و موفق به عقد قرارداد جدید نشدیم، ادامه داد: با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و اورژانس کشور برای استقرار بالگرد در پایگاه اورژانس هوایی خرم آباد با هوانیروز قراردادی منعقد شد.

رفایی خاطرنشان کرد: با انعقاد این قرارداد یک دستگاه بالگرد بل ۲۱۴ برای ماموریت‌های اورژانس هوایی لرستان در آینده نزدیک در خرم آباد مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد ما با هلال احمر اوایل خرداد ماه به اتمام رسید و از آن زمان تاکنون با هوانیروز قرارداد بسته ایم و طی آذرماه امسال نیز بالگرد بل۲۱۴در فرودگاه خرم آباد مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/م

بالگرد بل۲۱۴ در پایگاه اورژانس هوایی خرم‌آباد مستقرشد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.